ID: 14072
Inkoper
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Het gaat om een handelsorganisatie met meer dan 100 werknemers die in een informele en aangename sfeer werken.
Veranderingsbereidheid en een groot aanpassingsvermogen is een must. Onze opdrachtgever heeft een familiecultuur waarin korte lijnen bestaan en snel beslissingen worden genomen.
Er zijn continu nieuwe ontwikkelingen waar zij op inspelen.
Functiebeschrijving
Onze inkoper zorgt voor een optimale inkoop van contracten met leveranciers en draagt bij aan een zo hoog mogelijke nettomarge binnen de kaders van het inkoopproces.
De inkoper die we zoeken kent de contracten die we hebben om te kunnen onderhandelen met leveranciers op productniveau.
Jij bent niet verantwoordelijk om gehele samenwerkingscontracten af te sluiten met leveranciers, maar je mag hier wel in meedenken, maar de Senior Purchaser sluit op zijn beurt de contracten.
Wel kan het zo zijn dat er prijsafspraken op productniveau worden gemaakt door deze medewerker. Hier onderhandel jij dan wel over met de leverancier.
Het team betreft 2 senior inkopers, 4 Purchasers (inclusief deze), 1 Purchase analyst (houdt zich bezig met tenders) en 1 office support.
Zij rapporteren allen aan de Purchase Manager.
De leveranciers in dit pakket komen voornamelijk uit Benelux, Duitsland en Oost Europa.
Slechts enkele uit andere EU landen zoals Italië, GB en Frankrijk
Het aantal leveranciers ligt om en bij de 70, waarvan top 20 al meer dan 80% van de omzet inhoud.
Functie-eisen
Wat maakt een kandidaat een goede match?
Bachelor werk- en denkniveau. Commerciële achtergrond;
Assertief en initiatiefrijk;
Staat sterk in zijn/haar schoenen;
2 à 3 jaar ervaring in een soortgelijke of commerciële functie;
Een passie voor inkoop;
Gemotiveerd en open om te leren;
Een passie om resultaatgedreven, flexibel en klantgericht te werken;
Zelfstarter die in staat is zelfstandig te werken, doch ook een teamplayer is;
Administratief sterk en nauwkeurig;
Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
De wensen en behoeften van de klant staan bij jou altijd centraal.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden
Een afwisselende en uitdagende functie binnen een dynamische en snel groeiende organisatie, waarbij producten en ondernemerschap hoog in het vaandel staan;
Een fulltime functie met ontwikkelmogelijkheden;
Een uitgebreid secundair arbeidsvoorwaardenpakket;
Een baan bij hét Groenste bedrijf van Nederland, de aantrekkelijkste werkgever van Limburg (2014) en MVO-koploper van Limburg;
Een energiek en ambitieus team;
Individuele bonusregeling.
Meer informatie
Q work is een uitzend- & selectiekantoor op maat gespecialiseerd in industrie, office, bouw en technische profielen. Bij Q Work staat 'Quality' steeds centraal. Flexibele en klantgerichte aanpak vormt de basis van onze dienstverlening bij Q Work. Onze medewerkers bezitten een stevige kennis van rekrutering en hebben jarenlange ervaring in de uitzendbranche. Zo zorgen we ervoor dat talent altijd op de juiste plaats terechtkomt. Kwaliteit, beloftes nakomen, duidelijke communicatie, flexibiliteit, persoonlijke relatie & een betrouwbare en duurzame band zijn de kernwaarden van ons bedrijf! Zo maken wij het ultieme & unieke verschil voor u!
Heb je interesse in de openstaande vacature of wil je er graag meer over weten? Stuur dan je cv of vraag naar info@qwork.nl.