ID: 9710
Klantenservice medewerker Automotive Nederland
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw toekomstige werkplek is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening. Er wordt hulp verleend over de hele wereld in opdracht van o.a. auto-importeurs, leasemaatschappijen, touroperators, verzekeraars en buitenlandse alarmcentrales. Naast voertuig- en personenhulpverlening bestaat ons dienstenassortiment verder uit het aanbieden van o.a. rampencoördinatie, home-assistance, personenalarmering en 24-uurs bereikbaarheidsservice. De Alarmcentrale is dan ook 7 dagen per week geopend en er wordt 24 uur per dag hulp verleend. Samen met jouw collegas maak je hét verschil voor iedereen die écht hulp nodig heeft.
Functieomschrijving
Als alarmcentralist help jij mensen die, thuis of onderweg, gestrand zijn met de auto. Via de telefoon komt de hulpvraag bij jouw binnen. Op een vriendelijke, enthousiaste manier draag jij zorg voor het zo goed mogelijk helpen van de betrokkenen binnen de geldende polisvoorwaarden en procedures van de alarmcentrale. Hierbij is het van belang dat je de situatie goed kan inschatten, je je in kan leven in de gemoedstoestand van de klant en je de juiste vragen weet te stellen om zo snel mogelijk het probleem op te lossen. Tijdens dit proces ben jij de spin in het web. Je informeert en overlegt met de betrokkenen over de oplossingen en de te ondernemen acties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling en verleen je ook de nazorg.
Functie-eisen
- Het vloeiend spreken en schrijven van in elk geval Nederlands. Engels en Duits is een pré; - Minimaal mbo4/havo/vwo geschoold of vergelijkbare werkervaring; - Flexibel: 12 tot 24 uur of 24 tot 39 uur per week inzetbaar, 24 uur per dag, ook in het weekend; - Zelfstandig en snel kunnen schakelen: de automobilist wil graag snel weer onderweg zijn!- Inlevingsvermogen: je kan je verplaatsen in de klant;- Oplossingsgericht: je weet snel een goede oplossing te bieden; - Starten op 22 mei is voor jou geen probleem; - Telefonische ervaring is een pré.Wat bieden wij jou:- Een baan waarin je mensen écht kunt helpen; - Een uitdagende baan in een betrokken en loyaal team;- Flexibel werken: waardoor je ook doordeweeks eens een dagje vrij bent;- Ontwikkelingsmogelijkheden: het behalen van WFT diplomas en meer;- Leuke evenementen, georganiseerd door het team/de personeelsvereniging;- Bruto salaris van €10,00 per uur; - Extra salaris (ORT) in het weekend en tussen 21:00 uur en 7:00 uur;- En uiteraard reiskostenvergoeding.
Jouw toekomstige werkplek is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening. Er wordt hulp verleend over de hele wereld in opdracht van o.a. auto-importeurs, leasemaatschappijen, touroperators, verzekeraars en buitenlandse alarmcentrales. Naast voertuig- en personenhulpverlening bestaat ons dienstenassortiment verder uit het aanbieden van o.a. rampencoördinatie, home-assistance, personenalarmering en 24-uurs bereikbaarheidsservice. De Alarmcentrale is dan ook 7 dagen per week geopend en er wordt 24 uur per dag hulp verleend. Samen met jouw collegas maak je hét verschil voor iedereen die écht hulp nodig heeft.
Functieomschrijving
Als alarmcentralist help jij mensen die, thuis of onderweg, gestrand zijn met de auto. Via de telefoon komt de hulpvraag bij jouw binnen. Op een vriendelijke, enthousiaste manier draag jij zorg voor het zo goed mogelijk helpen van de betrokkenen binnen de geldende polisvoorwaarden en procedures van de alarmcentrale. Hierbij is het van belang dat je de situatie goed kan inschatten, je je in kan leven in de gemoedstoestand van de klant en je de juiste vragen weet te stellen om zo snel mogelijk het probleem op te lossen. Tijdens dit proces ben jij de spin in het web. Je informeert en overlegt met de betrokkenen over de oplossingen en de te ondernemen acties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling en verleen je ook de nazorg.
Functie-eisen
- Het vloeiend spreken en schrijven van in elk geval Nederlands. Engels en Duits is een pré; - Minimaal mbo4/havo/vwo geschoold of vergelijkbare werkervaring; - Flexibel: 12 tot 24 uur of 24 tot 39 uur per week inzetbaar, 24 uur per dag, ook in het weekend; - Zelfstandig en snel kunnen schakelen: de automobilist wil graag snel weer onderweg zijn!- Inlevingsvermogen: je kan je verplaatsen in de klant;- Oplossingsgericht: je weet snel een goede oplossing te bieden; - Starten op 22 mei is voor jou geen probleem; - Telefonische ervaring is een pré.Wat bieden wij jou:- Een baan waarin je mensen écht kunt helpen; - Een uitdagende baan in een betrokken en loyaal team;- Flexibel werken: waardoor je ook doordeweeks eens een dagje vrij bent;- Ontwikkelingsmogelijkheden: het behalen van WFT diplomas en meer;- Leuke evenementen, georganiseerd door het team/de personeelsvereniging;- Bruto salaris van €10,00 per uur; - Extra salaris (ORT) in het weekend en tussen 21:00 uur en 7:00 uur;- En uiteraard reiskostenvergoeding.