ID: 2256
Advertentie ID: #2256 is verwijderd van uw verlanglijst.
PNY Verto Geforce 4 TI4200 Titanium 128-bit 64MB DDR AGP 8X
€14,95
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
PNY Verto NVIDIA Geforce 4 TI4200 Titanium 128-bit 64MB DDR AGP 8X DVI-I HDTV
-Prijs € 14,95 + € 3,80 verzendbijdrage PostNL buspakket extra met track & trace
-Performance Line van PNY technologies in Maroon / Paarse uitvoering
-64MB DDR AGP 8X heeft hogere prestaties / framerates dan TI4200 128MB versies (zie fotos)
-Voorzien van snelle en ruime 128-bit memory bus interface
- Hoge rendering kracht + Dual vertex shaders, 4 pixel Shaders 8 Texture units !
-Met geheugen-sinks / koelribben op de memory chips voor extra heatspreading
-Zeer geschikt 3D Retro Gaming, video-playback, Office/ Workstation en 3D applicaties
-Aanbevolen : Windows XP, W2K, W98 ME NT Wx, Linux,X86 X64, Solaris, OpenBSD, UNIX
-voor Windows Vista en Windows 7 d.m.v. XDDM XP Display Driver Model / Compatibility Modus
-3 maanden niet goed geld terug garantie
Omschrijving
De Worldclass productlijn van PNY technologies videokaarten levert zeer betrouwbare en prestatie gerichte grafische kaarten met onderscheidende prestaties. De Verto Geforce 4 Titanium Ti4200 is er alleen uitgebracht als een AGP 8X variant met 64MB DDR geheugen omdat deze significant sneller is dan een TI4200 variant uitgerust met 128MB DDR geheugen Dit komt omdat de TI4200 met 64MB DDR is voorzien van sneller geheugen, een zeer snelle memory van 128-bit interface met extra bandbreedte. Verder is de TI4200 GPU voorzien van een grafische architectuur bestaande uit 4 pixel/ met maar liefst 8 texture mapping units en 2 Vertex Shader Pipelines / 4 Raster Operators waardoor bijvoorbeeld een zeer hoge texture fillrate / rendering kan plaatsvinden van bijvoorbeeld 2000 Mtexels / sec dat is ruim 2.0 GigaTexels waar zelfs de Geforce 6200 (Geforce 6) niet aan kan tippen.
De Geforce Titanium (enthausiast high-end) GPU is voorzien van de zogenaamde de nfiniteFX II engine en deze eigenschappen waren destijds baanbrekend met betrekking tot grote weergave capaciteit van de Pixel Shaders met de 8 texture units en weergave van realistische gedetailleerde 3D omgevingen en objecten met realistische lichtval en shaduwen (shadow buffers) door de Vertex Pipes. De Geforce Ti4200 had met de tweede generatie Infinite Engine een veel grotere capaciteit dan de Geforce 3 die is voorzien van de eerstegeneratie InfiniteFX engine en is een staat een zeer hoge 3D kwaliteit te realiseren zonder dat er veel moet worden ingeleverd op de prestaties zoals snelheid. De Geforce ti4200 heeft overall veel betere prestaties dan vele onboard videoadapter en entry level 5de en 6de generatie Geforce GPU die jaren later zijn uitgebracht. Het is dat de Geforce ti4200 geen Shader Model 2.0 / 3.0 ondersteund en dat de kaart 100% DirectX 8.1 ondersteund anders zou de Geforce ti4200 zelfs in systemen kunnen draaien met Windows 7. De Geforce ti4200 kan echter ook gebruikt worden met DirectX 9.0 applicaties / spellen binnen de mogelijkheden van maximaal DX 8.1.
De paars / maroon gekleurde PNY Verto is voorzien van volledige connectiviteit; DVI Digitaal Single 1600 x 1200 (Dual link opties), VGA analoog 2048 x 1536 en een analoge TV-out S-Video / HDTV-out Component RGB aansluiting ondersteund door een HDTV videoprocessor met decoding opties.
Eigenschappen
-GPU NV28 150 nm Geforce 4 TI4200 AGP 8X
-GPU Core clock speed 250 MHz Core ~ 310MHz
-Memory Clock Effective 514MHz ~ 605 MHz* Effective
-Memory Technology 64MB DDR
-Memory bus interface 128-bit !
-Memory Bandwidth 8.0 GB/sec !
-Pixel Pipelines 4
-Vertex Shader Pipelines 2
-Texture Mapping Units 8 (TMU)
-Raster Operators 4 ROP
-Texture Fill Rate: 2000 MTexels/sec (2.0 Gigatexels/sec)
-Pixel Fill Rate: 1000 MPixels/sec
-Shader Operations: 1000 MOperations/sec-Direct 3D / DirectX 8.1 DirectX 9 compatibel -OpenGL Compliance:1.5
-Pixel Shader Model 1.3 l / Vertex Shader Model 1.1
-RAMDAC 350 MHz Dual Ram DAC's voor multi view, DVD playback en gaming
-Minimale PSU voeding computer 250W ~350W ( 350W aanbevolen door PNY)
n.b. Als u een DirectX 8.1 compliant kaart gebruikt dan kunt u gewoon DirectX 9 installeren en gewoon DirectX 9 games spelen. U mist echter de extra features die een dergelijke game wel kan laten zien met een DirectX 9 compliant kaart (Dit verschilt per spel uiteraard) Een DirectX 8.1 kaart zoals de Geforce TI is namelijk wel DirectX 9 compatible, dat is wat anders dan compliant. * Als een kaart DirectX 9 compatibel is betekent dat de kaart veel grafische features hardwarematig ondersteund maar niet allemaal die bij DirectX 9 zijn toegevoegd
n.b. Drivers WDDM in XP-Compatibility mode ForceWare Release 80 Version: 81.98 Windows 7 e.a Beta software zonder Aero ondersteuning
-Dual view with two Monitors LCD CRT
-Interface AGP 8X universeel
-Active Cooling GPU with fan and heat exhaust
-Memory Chip Sinks (heatsinks) koeling RAM geheugen !
Aansluitingen
1 x DVI-I Digitaal 29-pin Single 1600 x 1200, (DVI) Dual Link 2560 x 1600 or HDMI optioneel via adapter
1 x VGA D-Sub HD-15 pin 2048 x 1536 @ 60 Hz
1 x TV-out 7-Pin S-Video 1024 x 768, tot RGB,Component video, YPbPr , HD encoded 1080i
Technische features NVIDIA GEFORCE 4 TI
-nfiniteFX II engine: The NVIDIA nfiniteFX II Engine incorporates dual programmable Vertex Shaders, faster Pixel Shaders and 3D textures. The nfiniteFX II Engine gives developers the freedom to program a virtually infinite number of custom special effects to create true-to-life characters and environments.
-Dual programmable Vertex Shaders.
-Advanced programmable Pixel Shaders.
-nVIDIA Lightspeed Memory Architecture II.
-nVIDIA -Accuview Antialiasing (AA): is the subsystem with advanced multisampling hardware delivers full-scene antialiased quality at performance levels never before seen.
-3D Textures and Shadow Buffers
-4 dual-rendering pipelines. -8 texels per clock cycle.
-Dual cube environment mapping.
-High-Definition Video Processor (HDVP)
-AGP 8X / 4X with Fast Writes.And AGP Texturing support.
-32-bit color with 32-bit Z/stencil buffer.
-Z-correct true, reflective bump mapping
-High-performance 2D rendering engine.
-Hardware accelerated real-time shadows.
-True-color hardware cursor.
-Integrated hardware transform engine and lighting engine.
-TV-Out/ HDTV and Video Modules.
-nView Display Technology: The nView hardware and software technology combination delivers maximum flexibility for multi-display options, and provides unprecedented end-user control of the desktop experience. nView allows end-users to select any combination of multiple displays, including digital flat panels, analog CRTs, and TVs, and to modify the display properties using an intuitive software e interface.
-Multibuffering (double, triple, quad) for smooth animation video playback.
-Microsoft DirectX and S3TC texture compression.
-nVIDIA Unified Driver Architecture (UDA)
Bron: NVIDIA
-Prijs € 14,95 + € 3,80 verzendbijdrage PostNL buspakket extra met track & trace
-Performance Line van PNY technologies in Maroon / Paarse uitvoering
-64MB DDR AGP 8X heeft hogere prestaties / framerates dan TI4200 128MB versies (zie fotos)
-Voorzien van snelle en ruime 128-bit memory bus interface
- Hoge rendering kracht + Dual vertex shaders, 4 pixel Shaders 8 Texture units !
-Met geheugen-sinks / koelribben op de memory chips voor extra heatspreading
-Zeer geschikt 3D Retro Gaming, video-playback, Office/ Workstation en 3D applicaties
-Aanbevolen : Windows XP, W2K, W98 ME NT Wx, Linux,X86 X64, Solaris, OpenBSD, UNIX
-voor Windows Vista en Windows 7 d.m.v. XDDM XP Display Driver Model / Compatibility Modus
-3 maanden niet goed geld terug garantie
Omschrijving
De Worldclass productlijn van PNY technologies videokaarten levert zeer betrouwbare en prestatie gerichte grafische kaarten met onderscheidende prestaties. De Verto Geforce 4 Titanium Ti4200 is er alleen uitgebracht als een AGP 8X variant met 64MB DDR geheugen omdat deze significant sneller is dan een TI4200 variant uitgerust met 128MB DDR geheugen Dit komt omdat de TI4200 met 64MB DDR is voorzien van sneller geheugen, een zeer snelle memory van 128-bit interface met extra bandbreedte. Verder is de TI4200 GPU voorzien van een grafische architectuur bestaande uit 4 pixel/ met maar liefst 8 texture mapping units en 2 Vertex Shader Pipelines / 4 Raster Operators waardoor bijvoorbeeld een zeer hoge texture fillrate / rendering kan plaatsvinden van bijvoorbeeld 2000 Mtexels / sec dat is ruim 2.0 GigaTexels waar zelfs de Geforce 6200 (Geforce 6) niet aan kan tippen.
De Geforce Titanium (enthausiast high-end) GPU is voorzien van de zogenaamde de nfiniteFX II engine en deze eigenschappen waren destijds baanbrekend met betrekking tot grote weergave capaciteit van de Pixel Shaders met de 8 texture units en weergave van realistische gedetailleerde 3D omgevingen en objecten met realistische lichtval en shaduwen (shadow buffers) door de Vertex Pipes. De Geforce Ti4200 had met de tweede generatie Infinite Engine een veel grotere capaciteit dan de Geforce 3 die is voorzien van de eerstegeneratie InfiniteFX engine en is een staat een zeer hoge 3D kwaliteit te realiseren zonder dat er veel moet worden ingeleverd op de prestaties zoals snelheid. De Geforce ti4200 heeft overall veel betere prestaties dan vele onboard videoadapter en entry level 5de en 6de generatie Geforce GPU die jaren later zijn uitgebracht. Het is dat de Geforce ti4200 geen Shader Model 2.0 / 3.0 ondersteund en dat de kaart 100% DirectX 8.1 ondersteund anders zou de Geforce ti4200 zelfs in systemen kunnen draaien met Windows 7. De Geforce ti4200 kan echter ook gebruikt worden met DirectX 9.0 applicaties / spellen binnen de mogelijkheden van maximaal DX 8.1.
De paars / maroon gekleurde PNY Verto is voorzien van volledige connectiviteit; DVI Digitaal Single 1600 x 1200 (Dual link opties), VGA analoog 2048 x 1536 en een analoge TV-out S-Video / HDTV-out Component RGB aansluiting ondersteund door een HDTV videoprocessor met decoding opties.
Eigenschappen
-GPU NV28 150 nm Geforce 4 TI4200 AGP 8X
-GPU Core clock speed 250 MHz Core ~ 310MHz
-Memory Clock Effective 514MHz ~ 605 MHz* Effective
-Memory Technology 64MB DDR
-Memory bus interface 128-bit !
-Memory Bandwidth 8.0 GB/sec !
-Pixel Pipelines 4
-Vertex Shader Pipelines 2
-Texture Mapping Units 8 (TMU)
-Raster Operators 4 ROP
-Texture Fill Rate: 2000 MTexels/sec (2.0 Gigatexels/sec)
-Pixel Fill Rate: 1000 MPixels/sec
-Shader Operations: 1000 MOperations/sec-Direct 3D / DirectX 8.1 DirectX 9 compatibel -OpenGL Compliance:1.5
-Pixel Shader Model 1.3 l / Vertex Shader Model 1.1
-RAMDAC 350 MHz Dual Ram DAC's voor multi view, DVD playback en gaming
-Minimale PSU voeding computer 250W ~350W ( 350W aanbevolen door PNY)
n.b. Als u een DirectX 8.1 compliant kaart gebruikt dan kunt u gewoon DirectX 9 installeren en gewoon DirectX 9 games spelen. U mist echter de extra features die een dergelijke game wel kan laten zien met een DirectX 9 compliant kaart (Dit verschilt per spel uiteraard) Een DirectX 8.1 kaart zoals de Geforce TI is namelijk wel DirectX 9 compatible, dat is wat anders dan compliant. * Als een kaart DirectX 9 compatibel is betekent dat de kaart veel grafische features hardwarematig ondersteund maar niet allemaal die bij DirectX 9 zijn toegevoegd
n.b. Drivers WDDM in XP-Compatibility mode ForceWare Release 80 Version: 81.98 Windows 7 e.a Beta software zonder Aero ondersteuning
-Dual view with two Monitors LCD CRT
-Interface AGP 8X universeel
-Active Cooling GPU with fan and heat exhaust
-Memory Chip Sinks (heatsinks) koeling RAM geheugen !
Aansluitingen
1 x DVI-I Digitaal 29-pin Single 1600 x 1200, (DVI) Dual Link 2560 x 1600 or HDMI optioneel via adapter
1 x VGA D-Sub HD-15 pin 2048 x 1536 @ 60 Hz
1 x TV-out 7-Pin S-Video 1024 x 768, tot RGB,Component video, YPbPr , HD encoded 1080i
Technische features NVIDIA GEFORCE 4 TI
-nfiniteFX II engine: The NVIDIA nfiniteFX II Engine incorporates dual programmable Vertex Shaders, faster Pixel Shaders and 3D textures. The nfiniteFX II Engine gives developers the freedom to program a virtually infinite number of custom special effects to create true-to-life characters and environments.
-Dual programmable Vertex Shaders.
-Advanced programmable Pixel Shaders.
-nVIDIA Lightspeed Memory Architecture II.
-nVIDIA -Accuview Antialiasing (AA): is the subsystem with advanced multisampling hardware delivers full-scene antialiased quality at performance levels never before seen.
-3D Textures and Shadow Buffers
-4 dual-rendering pipelines. -8 texels per clock cycle.
-Dual cube environment mapping.
-High-Definition Video Processor (HDVP)
-AGP 8X / 4X with Fast Writes.And AGP Texturing support.
-32-bit color with 32-bit Z/stencil buffer.
-Z-correct true, reflective bump mapping
-High-performance 2D rendering engine.
-Hardware accelerated real-time shadows.
-True-color hardware cursor.
-Integrated hardware transform engine and lighting engine.
-TV-Out/ HDTV and Video Modules.
-nView Display Technology: The nView hardware and software technology combination delivers maximum flexibility for multi-display options, and provides unprecedented end-user control of the desktop experience. nView allows end-users to select any combination of multiple displays, including digital flat panels, analog CRTs, and TVs, and to modify the display properties using an intuitive software e interface.
-Multibuffering (double, triple, quad) for smooth animation video playback.
-Microsoft DirectX and S3TC texture compression.
-nVIDIA Unified Driver Architecture (UDA)
Bron: NVIDIA