ID: 10296
Team Leader Ziggo
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Conduent heeft meerdere toonaangevende facilitaire callcenters in Nederland. Diverse organisaties besteden hun klantcontacten (bijvoorbeeld hun klantenservice) uit aan Conduent. Werk je voor Conduent dan werk je voor grote bekende (internationale) merken.
Functiebeschrijving
Jouw taken als Team Leader
Als Team Leader voor het Client Team Ziggo, toon je leiderschap en deel je jouw kennis om zo:
- Afgesproken targets op KPI's te behalen;
- Te zorgen dat elk klantcontact excellent wordt afgehandeld;
- De kennis en vaardigheden van de medewerkers optimaal te benutten;
- Een prettige sfeer op de werkvloer te creëren en te behouden;
- Verzuim en verloop van medewerkers te reduceren.
Je functie als Team Leader bij Conduent vul je in vanuit onze locatie in Almere. Dit houdt in dat je daarvandaan ook:
- Kwantitatieve prestaties van de individuele medewerkers monitort (en bijstuurt indien nodig);
- BILA-gesprekken, start-, functionerings- en beoordelingsgesprekken voert (en voortgekomen acties en afspraken bewaakt en begeleidt);
- Operationele resultaten bewaakt om de afspraken met Ziggo te waarborgen;
- Nieuwe (of wijzigingen op bestaande) dienstverlening naar de medewerkers coördineert en implementeert;
- Rapporteert aan de Delivery Manager.
Functie-eisen
Pas jij bij Conduent, in deze rol?
Tijdens je eerdere (aantoonbare) aansturing als Team Leader of Supervisor heb je al laten zien dat je:
- Een visie hebt wat je met je team wilt bereiken en hoe je dit gaat doen;
- In staat bent om middels helicopterview te anticiperen op lange termijn doelstellingen;
- Weet wat een medewerker triggert;
- De taal van commerciële/technische medewerkers beheerst;
- Een positieve manier van leidinggeven hanteert.
Daarnaast beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- Cijfermatig en analytisch inzicht;
- Flexibiliteit en beschikbaarheid m.b.t. werktijden (40 uur, minimaal 2 avonden per week en roulerend op zaterdag én zondag). Het betreft een fulltime functie.
- Minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie;
- Ervaring als leidinggevende binnen een Callcenteromgeving is een pré;
- Ervaring met het aansturen op KPI's.
Arbeidsvoorwaarden
Waarom werken bij Conduent?
Conduent is een innovatieve werkgever en bied jou een dynamische werkomgeving met de ruimte voor eigen inbreng, initiatief en groei. Binnen het Client Team van Ziggo is een informele werksfeer, ruimte voor teamuitjtes en een hoge medewerkertevredenheid iets waar wij dagelijks naar streven en trots op zijn! Wij bieden een marktconform salaris afhankelijk van jouw werkervaring.
- *
Meer informatie?
Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast geworden? Solliciteer dan door op de sollicitatiebutton' te klikken. Contactpersoon: Saskia Morssinkhof, Corporate Recruiter Staf, Management en Support. Email: saskia.morssinkhof@conduent.com. Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Meer informatie
Interesse in deze functie? Klik op onderstaande knop Solliciteer om direct te reageren.